четверг, 16 августа 2012 г.

Портфоліо "Вибір професії".


ПОРТФОЛІО ПРОЕКТУ

Назва проекту  Вибір професії

Назва навчальної теми

Робота і професії

Основний та другорядні навчальні предмети

англійська мова, німецька мова


Вік учнів, клас

15 років, 9 кл


Стислий опис проекту

Проект «Вибір професії» включає цикл уроків у 9 класі з англійської мови. Тема «Вибір професії». Учні створюють групи за інтересами : група № 1- учні, які розглядають фізичні роботи та професії; група № 2 -учні які розглядають розумові роботи та професії; група №3 -учні які розглядають сучасні роботи і професії. За допомогою гри «Мікрофон» вони спілкуються один з одним та обговорюють ті професії які б вони хотіли обрати .

План


Навчальні цілі
Закріплення ло з теми «Робота і професії», розвиток навичок письма та читання з теми ,розвиток навичок монологічного та діалогічного мовлення з теми, створення презентації про роботи та професії , перевірка і поглиблення своєї загальної ерудиції, обговорення результатів діяльності у групах, аналіз роботи та самоаналіз . 

Опис оцінювання

На початку навчального проекту

Інтерактивна гра, «Асоціативний кущ».
Мозкова атака.
Релаксаційна хвилинка. Робота з  таблицею ЗХД. 
Презентація основних питань. Робота з лексичними одиницями та, словниками. Таблиця  ЗХД.
         
Під час роботи
Консультація з учнями. Самостійна робота з підручником. Робота з роздавальним матеріалом . Виконання вправ,   поточне оцінювання, робота в групах.
Інтерактивна гра, «Асоціативний кущ».
Мозкова атака.
Релаксаційна хвилинка. Робота з  таблицею ЗХД.  
В ході проекту
Презентація основних питань. Опитування . Таблиця  ЗХД.
Тестування. Оцінювання презентацій .робота з таблицею ЗХД .

Діяльність учнів

Учні створюють три групи: група №1 -учні, які розглядають фізичні роботи та професії; група №2 -учні які розглядають розумові роботи та професії; група №3 -учні які розглядають сучасні роботи і професії. Кожна група знайомиться з буклетом та вступною презентацією вчителя, складає план роботи над проектом, опрацьовує лексичні одиниці з теми, шукає додаткову цікаву інформацію. Вчитель проводить  попереднє анкетування, використовуючи опитувальник, учні заповнюють таблицю „ЗХД”. Кожна група складає план роботи над проектом, опрацьовує лексичні одиниці з теми, шукає додаткову цікаву інформацію. Учні створюють підсумкову презентацію та захищають її. На прикінці проекту вчитель проводить підсумкове оцінювання. 

Відомості про автора

Карпусь Вікторія Олегівна

вчитель англійської мови

Куп’янська гімназія №1

м. Куп’янськ, Харківська обл..

Контактні дані

vkarpus1707@gmail.com

Відомості про тренінг

13.08.2012-17.08.2012

Місце проведення тренінгу

Куп’янська гімназія №3

Тренери

Мухіна Ніна  Миколаївна

Комментариев нет:

Отправить комментарий